حمیدرضاحمیدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

جیگر مامان...

سنگ کیسه صفرا

1394/3/12 16:12
نویسنده : مامان حمیدرضا
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان نی نی وبلاگی .مدتها بود بعد از خوردن بعضی غذاها و غذاهای چرب معده درد می گرفتم و طرف راست معده ام درد شدیدی داشت و با خوردن قرص هیوسین و چند ساعت تحمل درد آروم می شدم به پزشک داخلی هم مراجعه کردم چند عدد قرص معده داد زیاد فرقی نکرد تا اینکه به طور اتفاقی و بعد از درد شدید سمت راست بدن با سونوگرافی معلوم شد کیسه صفرام پر سنگه و باید جراحی بشم و الان 4 روزه با لاپاروسکوپی کیسه صفرام رو برداشتن .توصیه خواهرانه من به همه دوستان اینه که از مصرف زیاد تخم مرغ و زردچوبه و زعفران و شیر پرچرب و شکلات و کره و روغن های حیوانی و سوسیس و کالباس و غذاهای پر چرب خودداری کنند و درد معده به خصوص سمت راست رو جدی بگیرند چون این بیماری علامت خاصی ندارد و با درد معده و حتی قلب اشتباه گرفته می شود و فقط با سونوگرافی بصورت ناشتا قابل تشخیصه و چاره ای جز جراحی و برداشتن کیسه صفرا ندارد و اگر خدای ناکرده سنگ در مجرا گیر کند عوارض بدی دارد .

امیدوارم همیشه سلامت باشید.

برا من که پسرم کوچیکه جراحی خیلی سخت بود  قربونش برم خیلی بی تابی می کنه و نگران منه و دو روز که بیمارستان بودم هم برا خودم و هم پسرم خیلی سخت گذشت.نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)